dissabte, 18 de gener del 2014

Cup Song amb Noteflight

La Marina Lehmann de 2nESO m'ha fet arribar la cançó "Cup Song" de l'Anna Kendrick. Ha trobat la partitura en un vídeo de You Tube i l'ha passat amb Noteflight perquè la puguem començar a tocar amb flauta. 

Trobareu la cançó clicant AQUÍ o a la imatge de la partitura. 

Has fet una feina impecable Marina, moltes gràcies en nom de tots els alumnes de música!



http://www.noteflight.com/scores/view/fd0aa7910cd4ead5a54a37a759139a58df81855d

10 comentaris:

Unknown ha dit...

Uauuu! Quina feinadaa, enhorabona

Anònim ha dit...

Espero que tots els alumnes puguin gaudir de la partitura:)

Aina Sanabria ha dit...

Adelaida moltissimes gràcies per haver fet aquesta adaptació ja que m'agrada molt aquesta cançó!

musicaade ha dit...

El treball no ha esta meu, és de la Marina :)

Arjar ha dit...

Gràcies MArina, quina currada...

Unknown ha dit...

que bonito que bonito jeje esta chula!!! ;)

Julia Artigas, 2n A ha dit...

Aquesta cançó ena agrada molt sigui com sigui amb flauta, amb la veu amb els gots! És molt entretinguda

aina bargallo 2.A ha dit...

Marina gracies aquesta canço es molt xula i es un honor poder fer aquesta canço amb flauta :)

Clara Masdeu 2A ha dit...

M'encanta aquesta cançó, la trobo xulissima!!

Anònim ha dit...

Em sembla una boníssima idea tocar-la amb flauta, una cançó molt animada que engaxa!! A veure si ens animem algun dia a la classe :)