diumenge, 8 de desembre del 2013

Cor Geriona a Oh Happy Day: VOTA!

Des de fa 12 setmanes el concurs de corals Oh happy day, que es fa els dissabtes a la nit per TV3, ha anat guanyant espectadors. Aquest cap de setmana s'han decidit els 3 cors finalistes i s'ha eliminat el cor Geriona, un cor de veus blanques que canten com els àngels. 

Jo, com molta gent, també m'hi he anat enganxant a poc a poc i m'he adonat de la gran qualitat vocal de tots els cors i de la importància que té el moviment coral i la música al nostre país.

Si avui faig aquest article és per donar a conèixer algunes de les cançons que han cantat aquest grup de 17 noeis i un noi de la ciutat de Girona. El repertori al llarg d'aquestes 12 setmanes ha estat d'allò més variat: música de cinema, música pop, música catalana, música culta... La seva última cançó va ser "Un núvol blanc" de Lluís Llach i aquest és el vídeo de comiat:



ESCOLTEU I VOTEU LA CANÇÓ QUE MÉS US HAGI AGRADAT!!



12 comentaris:

Aleix Solé ha dit...

Adelaida,ja en som 2 els que ens em enganxat aquest programa!!!
Per part meva també sento molta pena per el grup GERIONA ja que an treballat molt i canten be com dius tu com els angels!!!
Et recomano que faguis un altre article amb el grup guanyador perquè és molt interesant!

Aina bargallo 2.A ha dit...

A mi aquest grup m'encanta ,segueixo sempre aquest programa que es molt injust que hagin marxat i no estiguin a la final .

Arjar ha dit...

Hola Adelaida! Això és talent, si senyor. M'han agradat sobretot les de Dancing Queen i Halo, i les he votat. Està molt bé això de que ens ensenyis coses com aquestes!

nil ha dit...

Nil Sanromà 2n A
Hola Adelaida soc el Nil i no se si s' ha pogut enviar la activitat boluntaria sobre el girona pero per si no s' ha enviat jo boto la canço de Dancing Queen de ABBA.
Una pena que els de geriona s' agin anat :(.
Adeu BY: Nil

Aleix Miró ha dit...

Cada setmana miro aquest programa cada setmana, i no trobo just que un grup com deudeveu hagi fet fora a un grup com geriona. Per mi l'ordre guanyador havia d'haver sigut:
1. All-Green.
2. Messengers.
3. Geriona.
4. Tons i Sons.
5. Deudeveu.

Aina Sanabria ha dit...

Adelaida, jo no estic molt enganxada a aquest programa però crec que tots els cors ho fan molt bé i aquest es fantàstic una pena que els han eliminat, amb programes com aquests son els que s'arpen de veritat.

Mónica López ha dit...

Per a mi Geriona es un grup fantàstic, canten molt bé! La cançó Dancing Queen, per a mi es la millor de totes.

Anònim ha dit...

Encara que GERIONA no era el meu cor preferit, m'ha fet una mica de llàstima que hagin marxat perquè són realment espectaculars!

Judit Prats 2n A ha dit...

Jo també m'he enganxat a aquest programa, i crac que tots ho fan molt bé, però el que més m'agrada és GERIONA i és una llàstima que hagin marxat

Elisabeth Racionero 2n.C ha dit...

Adelaida, jo també m'he enganxat al programa, i GERIONA es el grup que canta més bé per mi.

Mireia Esteve ha dit...

Jo miro el programa i quan van eliminar al Geriona em va semblar injust, perquè tenen una forma de cantar especial comparat amb les altres corals. Les cançons Moon River i Dancing Queen m'han agradat molt.

Mireia Juncosa 2n A ha dit...

M'han agradat totes les cançons, m'ha costat votar, totes eren molt boniques!!