dissabte, 5 d’octubre del 2013

Un cap de setmana amb Pink


Aquest cap de setmana a tocar la flauta tothom! Als de 2nESO que comencen ja els he posat deures i ara toca proposar noves partitures acabadetes de compartir a la xarxa.

El bloc Classes de Música en ESO acaba de publicar aquesta adaptació de la cançó "Just give me a reason" de la cantant americana Pink i crec que pot estar molt bé que la toquem.

Per imprimir la partitura cliqueu la pestanya que hi ha a la part superior dreta on hi posa partitura. Allí hi trobareu el Pdf.


9 comentaris:

Bianca Dubei 2nA ha dit...

Aquesta cançó es molt xula! M'encanta la música de la Pink i queda molt bé tocada amb la flauta tot i que costa una miqueta... :)

Lara Armengol 2B ha dit...

Em sembla molt interesant aquesta partitura, he començat a provarla, tant de bo aviat la pugui tocar! una melodía molt bonica i intensa i bastant complexa la partitura però interesant.

Júlia Artigas 2n A ha dit...

Molt bonica, però complicada de tocar ja que el ritme és ràpid.

Anònim ha dit...

Ja casi la tinc! Em falten les notes agudes, però... :D

Anònim ha dit...

Em fala practicar una mica més les notes agudes, però ja casi la tinc! :D

Celia Prats Masdeu 2n.A ha dit...

M'encanta aquesta canço! Es una de les actuals i una mica complicada pero molt interesant!

musicaade ha dit...

Quin èxit noies!! Me n'alegro molt :)Estic acabant d'arreglar una versió una mica més facileta.

Angie sTYLE 1rA ha dit...

M'agrada moltissim aquesta canço, algunes vegades em lio una mica pero amb el temps les notes agudes anirant millorant... :)

Arjar ha dit...

No he de dir res de nou, Adelaida, les noies se m'han adelantat. Així que de moment esperaré a que facis l'adaptació. :)