diumenge, 24 de novembre del 2013

The Maker: SEMPRE MÚSICA

Fa pocs díes una professora del centre em recomanva molt efusivament aquest vídeo. Quanta raó tenia! Ella també el passa als seus alumnes de Biologia. Música i ciència, Música i Art, Música i Filosofia ... QUE FARÍEM SENSE LA MÚSICA!

M'ha semblat fantàstic tant a nivell estètic, com filsòfic. Qui o què ens dóna la vida?

Aquest és un vídeo d'aquells que fa pensar i que no us deixarà indiferents. Mireu, reflexioneu i després:

Què en penseu?

Bon diumenge a tots

7 comentaris:

Arjar ha dit...

Molt bon video Adelaida! Molt original! M'ha encantat!

Laura Carrreres ha dit...

Hola, Adelaida, aquest video és molt interessant, i m'ha agradat molt!

Albert Vasco 2nC ha dit...

M'encanta el vídeo.

Cèlia Prats Masdeu 2n. A ha dit...

És un vídeo molt bonic i la música, m'encanta. Ha estat una bona idea que ens el pengis perque el poguem veure.

Aina Bargalló 2.A ha dit...

Adelaida aquet vidio es molt bonic i la musica encara mes.

Angie Style 2nA ha dit...

Quin video mes brilllant! el significat era molt bonic i la musica preciosa! Com diu la Celia va molt be que pengis videos perquè o poguem veure!

Núria Mansergas ha dit...

Adelaida, aquest vídeo m'encanta, se'm posa la pell de gallina.. I la música molt bonica!