dilluns, 4 de febrer del 2013

Ja tenim les melodies pentatòniques. 2n ESO

Després de treballar les escales a classe, hem fet un treball de creació amb Noteflight. Es tractava de fer una melodia pentatònica de 8 compassos, amb dues frases de 4 compassos i una estructura ABAC.

A alguns alumnes els ha costat entendre que només podien utilitzar 5 notes i que la melodia havia de tenir dos fragments (les A) exactament iguals. Caldrà que ho continuem treballant. 

Aquí en teniu els resultats. Fixeu-vos que n'hi ha un en compàs de 3/4 i que n'hi algun altre que li ha canviat l'instrument perquè soni més xinès., i algú altre s'ha atrevit a fer un rock xinès !!! Molt béee!!

Felicitats a tots per aquestres treballs. Ja em direu que us semblen.


Arnau Doménech: Chinese Rock



Laura Carreras Guinart: Petit Vals



Guillem Membrives: Despertar



Gemma Roig: Ny'la



Diego Gómez


2n ESO A

Africa Bartolí:  "Sol xinès" 
Laura Velasco: "Dolç despertar"
Josep Garcia: "Inspire"
Laia Bosch: "Mobile Call"
Esther Garcia: "Adéu xina"
Laura Carreras: "Petit Vals"
Clara Magriñà: "La nina"
Denisa Ancuta: "Sigues feliç"
Alba Escuer: "Somnis llunyans"
Roger Raventós: "Massa tard"
Sandra Palmerín: "Tiriti ti ti"
Jordi Coca: "Melodia do pentatònica"
Sergio Brocal: "Very happy"
Alícia Secaduras: Els orientals
Marina Freixas: La lluna

2n ESO B

Alícia Shabhazi: "Records xinesos"
Gemma Roig: "Ny'la"
Cristina Moreno: "Xinalandia"
Adrià Martín: "Hey Willy"
Gisela Risco: "La alegria"
Berta Jara: "Sense títol"
Lila Ayllón: "Escala pentatònica"
Adrià Anguela: "Primera melodia"
Júlia Llobet: "Matins"
Marina Ayllón: "Song"
Laura Garcia: "Bona nit"
Sheila Gallego: "Melodia"
Diego Gómez:" La gran muralla"
Gemma Canals: "Pluja de notes"

2n ESO C

Christian Benavente: "Un somriure"
Arnau Doménech: "Chinese Rock"
Guillem Membrives: "Despertar"
Pau Borràs: "Piano"
Glòria Cañellas: "Primera Prova"
Alba Bofill: "El riu"
Alba Lòpez: "Relax"
Patricia Martinez: "Lluna d'Orient"
Mireia Ayllón: "Cançó"
Espe Jiménez: "Anima't pel matí"
Mar Pareja: "Pròxim Orient"
Belen Moya: "Sense títol"
Guillem Doménech: "Sense nom"
Aleix Solé: "Melodia pentatònica"
Carlota Milà: "Despertar"



6 comentaris:

Laura Velasco 2nA ha dit...

A mi m'agraden totes les cançons, són totes molt boniques i originals. La que m'ha agradat més és la de Petit Vals, ja que és l'única amb compàs de 3/4.

Alicia Secaduras 2nA ha dit...

A mi en general m'han agradat totes les melodies pentatòniques. Estan molt originals i cadascú amb el seu propi estil musical.

Carlota Milà ha dit...

M'han agradat totes les partitures, totes estàn molt treballades i han quedat molt bé! La que m'ha agradat més ha sigut Despertar per què amb el senzilla que és ha quedat molt bé.

laura carreres 2nA ha dit...

A mi m'han agradat totes les trobo molt boniques i originals, encara que a mi em crida molt l'atenció és la Despesrta, perqué trobo que és una melodia alegre i que esta molt bé.

Sandra Palmerín 2nA ha dit...

a mi m'han agradat totes les partitures, pero una de les que més m'han agradat a sigut el Despertar, perque jo crec que apart de tindre un ritme bonic, el títol que té la partitura es apropiat per al ritme.

Sandra Palmerín 2nA

Aleix Solé ha dit...

Per a mi totes les partitures son molt boniques i originals,però la qe m'agradat més i trobo que està molt ben treballada és "CHINESE ROCH".Felicitats Arnau.