dijous, 5 d’abril del 2018

Projecte i Concurs Incredibox. Vota! 2n d'ESO

https://goo.gl/forms/DC7uStiXwNVcpASZ2Els alumnes de 2n d'ESO han fet unes composicions xulíssimes amb el programa Incredibox. Ha estat un treball en parelles. Havien de fer una composició explicant una història que tingués una Introducció, un Nus i un Desenllaç.
Podien escollir una de les quatre versions que té el programa i s'havien de tenir en compte algunes coses: 
  1. creativitat en la mescla de sons (beats, efectes, melodies i veus)
  2. originalitat 
  3. posar un nom que descrigués d'alguna manera el tipus de composició
  4. tenir en compte la durada en pulsacions del diferents loops o bucles a l'hora d'anar introduint els sons i els efectes
  5. la composició no podia ser més llarga de 15 loops 
  6. fer un informe escrit de com havien organitzat la composició i quins eren els seus resultats. 
He fet una tria entre el que a mi m'han semblat les millors composicions (n'hi ha 3 de cada un dels grups A, B,C i D). 
Ara us toca votar a vosaltres i saber quines són les 3 composicions guanyadores. Recordeu que el termini és fins dimecres 11 d'abril a les vuit de la tarda. 
També heu de fer un comentari al bloc. A classe ja hem parlat sobre què es pot comentar i com es comenta. Si no recordeu quins són els passos ho teniu explicat en la presentació que hi ha a peu d'article. Si no la veieu també podeu clicar AQUÍ

30 comentaris:

Clara Roig 2nC ha dit...

Aquest treball m'ha agradat molt ja que no el coneixia i gracies a treballar amb ell he pogut apendre el tempo (cada quan havia de posar els instruments), treballar amb l'harmonia i la melodía (amb els diferents sons) però penso que hi han pocs sons.

Anònim ha dit...

M'ha semblat una activitat molt divertida en la qual hem après a crear la nostra pròpia música i a utilitzar el programa "incredibox". Tambè m'ha agradat que nosaltres poguem elegir el treball que més ens agrada.

Gerard.P 2nB ha dit...

M'ha agradat molt fer aquest treball per que he pogut experimentar amb uns sons i sorolls nous per a mi i he pogut crear una obra musical que m'ha satisfet.

No m'ha agradat tan fer el treball escrit per que en la meva opinió no era necessari.

Jordi Vendrell 2nA ha dit...

A mi m'ha agradat molt fer aquest treball, penso que es molt divertit i podem apendre coses fent-ho com el tempo, l'harmonia...
A l'hora de treballar pots ser molt creatiu i tindre molta imaginació ja que es un treball lliure.

Mar Vilalta 2n A ha dit...

Aquest treball m'ha agradat molt, ja que és una activitat nova, he pogut veure i experimentar una nova modalitat de la música que no coneixia. He aprés a combinar diferents sons crean un bon tram de música beatbox, també ha sigut divertit i entretingut fer-ho amb aquesta aplicacio.

Estic dacord amb el Gerard no m'ha agradat el treball escrit trobo que no era necessari.

Clàudia G. 2D ha dit...

M'ha agradat molt fer aquest teeball, perquè trobo que es algo divertit, diferent a les altres coses i aprens molt, com per exemple saber quadrar els ritmes, mirar que quedin be entre si. També has te tenir molt en compte la originalitat i la creativitat.

Roger B. 2n B ha dit...

M'ha agradat molt aquest treball perquè és divertit i això anima a fer-ho amb moltes ganes. Cada composició és única, a més ha sigut molt interessant fer-lo amb una persona més, ja que podíem comparar els dos punts de vista.

Crec que hauríem de fer més activitats com aquesta.

Pau Aliaga 2nA ha dit...

A mi aquest treball sincerament m'ha agradat força però el que no m'ha agradat és que la plataforma que hem fet servir, en aquest cas "Incredibox" està una mica límitada, ja que hi ha poquets personatges i per això tots els treballs són semblants.

A part d'això, una molt bona idea Adelaida!

insaf ha dit...

aquest treball m'agradat força,per molt que he tingut alguns problemes.
Però també penso que hi ha pocs sons, aquest penso que podríem fer habitualment. Ens a servit molt.

Lucia L.P. 2n B ha dit...

M'ha agradat molt aquest treball, ha sigut trobat divertit, tot i que no m'ha agradat a l'hora de gravar-lo, perquè està "en directe", que si jo no recorde en el moment exacte quin ninot ficar, el treball se'n va a passejar.

Sciencegic ha dit...

M'ha agradat molt aquest treball perquè és interessant fer coses que normalment no fas. Tot i això nosaltres vam publicar-ho malament. Vam publicar el vídeo sense imatge només amb veu. Tindrem això en conte la pròxima vegada. Fer el treball en parella ajuda, ja que tens una altra opinió de com s'han de posar i encaixar els sons en la obra

Marina Burata 2nD ha dit...

Aquest treball és molt interessant i molt divertit, hauríem de fer-ho més sovint. Totes les composicions són molt xules. Fer la activitat amb un\a company\a ha estat més entretingut, ja que podem debatir sobre els sons i podem apendre l'un de l'altre

paula.s 2nA ha dit...

Aquest treball m'ha semblat molt divertit ja que hem tingut molt bastan en compte la creativitat i la imaginagio. Hi han hagut algunes composicions que m'han agradat molt mes que les altres,

Laia Girona 2nC ha dit...

M'ha agradat molt fer aquest treball perquè em pogut utilitzar els nostres coneixements sobre la música i ha estat molt divertit fer-ho en parelles. Crec que podriem fer més treballs així amb ordinador.

Salva Garrido ha dit...

Hola Adelaida,

Soc profe de música i m'ha agradat moltíssim la teua proposta didàctica amb l'Incredibox. He estat veient per descarregar-la i he vist que s'ha de pagar. Hi ha alguna versió o alguna forma de treballar amb el programa de forma gratuita?

musicaade ha dit...

Hola Salva. La gràcia d'aquest programa és que és online i no cal cap mena de registre. Un cop tens fet i guardat el treball, el comparteixes amb la URL i l'envies. Només has de pagar quan vols descarregar-lo, però amb aquesta opció no hi he treballat mai. Espero que t'hagi servit la meva explicació. :)

Salva ha dit...

Hola Ade,

Soc el Salva, de nou.No ho havia observat bé i pensava que sols es podia utilitzar si baixaves el programa. Ara ja ho provat jo online. Em sembla que és un eina magnífica per utlitzar a l'aula i que els alumnes puguin fer música d'aquesta forma. Moltes gràcies per la informació. Tens un blog interesantíssim, i fas una gran feina a l'aula de música del teu insti.

Salutacions.

Mariona C. 2n B ha dit...

Fer aquest treball ha sigut molt divertit i m'ha agradat molt, ja que hem pogut crear una composició amb un programa que no coneixiem i treballar en equip.

M'agradaria fer més sovint aquest tipus d'activitats.

musicaade ha dit...

Gràcies Salva. Ja saps on trobar-me :)

Iván R. 2nA ha dit...


Aquest treball m'ha agradat molt perque a part de que és divertit, aprents com per exemple a

seguir el tempo adecuadament.

Per un altre costat, tens que tindre bastanta crativitat i originalitat.


Crec que podria estar molt bé fer més activitats com aquesta.

Joan Escoda 2n C ha dit...

JOAN ESCODA 2n C

Aquest treball m'ha agradat molt perquè és un treball diferent ja que és amb ordinador i m'ha agradat molt crear una cançó amb el meu company.

la única cosa que trobo malament en aquesta aplicació és que hi han molts pocs sons.

Dèlia M. L. 2nD ha dit...

Aquest treball m'ha semblat molt interessant i a la vegada divertit, ja que a través de l'Incredibox, hem pogut aprendre a crear música, a combinar els ritmes i els sons amb el tempo, a treballar amb parelles...
És una manera diferent de treballar a la que estem acostumats i personalment, m'agrada molt treballar online.
La part escrita del treball també m'ha semblat força interessant ja que mentres feiem el treball en escrit, ens vam donar conta en algunes preguntes, que ens haviem deixat de posar algun ritme, que ens haviem passat de loops...

En general, m'ha semblat una nova manera de treballar molt creativa i divertida.

Isaac Cristià Alba 2nB ha dit...

Aquest, ha sigut un dels treballs que em fet a música, per no dir el millor!
M'agrada molt treballar amb grup i sobretot online.
També m'agradat poder veure els treballs dels altres grups per veure com han fet ells el seu treball i que podría millorar jo sobre el meu.
M'agradaría poder fer més treballs d'aquest tipus!

Juan Carlos A. 2nB ha dit...

M'ha agradat molt fer aquest treball ja que es un bona manera de treballar i a la vegada divertir-se fen i aprenent música.

M'agradaria fer mes treballs d'aquest estil.

Iris Singla 2n A ha dit...

Aquest treball ha sigut molt divertit de realitzar ja que fer coses online es una bona manera de treballar divertint-se, m'ha semblat molt original aquesta idea que has tingut per poder coneixer mes que es el tempo, que es un lot, quan entrar les veus...

M'agradaria realitzar mes treballs com aquest :)

kiona bartolí 2nC ha dit...

Ha sigut una activitat molt creativa i original. M'agrada molt fer activitats aixi diferents.

Claudia S. ha dit...

Ha sigut un treball molt divertit en el que he pogut aprendre molt, m’agradat molt fer-ho i no m’importaria repetir-ho mes d’una vegada

Joan A. 2nD ha dit...

Aquest treball m'ha agradat força. Trobo interessant el fet de que podem crear música a partir de sons, ritmes, etc.
Crec que és una manera diferent de la convencional de treballar la música dins l'àmbit escolar. No només em aprés a llegir notes i aprendre ritmes de partitures com amb la flauta sinó que em aprés a composar una petita peça musical d'una manera dinamita i divertida.
Per una altre banda el treball escrit també és un manera de revisar el treball, és dir, fer una reflexió.
Finalment conclueixo aquest comentari dient que s'haurien de fer més treballs d'aquest tipus des de l'àrea de música.

Martina Prats ha dit...

Aquest treball m'ha agradat perquè ha sigut una activitat que em après i l'hem fet a l'ordinador. Ha sigut un exercisi diferent als altres on cadascú podia crear el seu mix i expressar-se.

Alex Pedrico 2nD ha dit...

Em sembla una activitat curiosa i divertida,es una aplicacio molt bona per apendre a crear musica,em senbla molt original.