dijous, 23 de juny del 2016

Un estiu amb Música

En plena polèmica per la qüestió deures si o deures no, va i se m'acut proposar uns "deures d'estiu"! Ves por on!

Bé, el matís és absolutament diferent quan enlloc de deures n'hi dius activitats musicals d'estiu per divertir-se tot jugant, cantant, tocant i ballant i propostes creatives voluntàries

Així que jo segueixo amb la meva proposta de diversió per si hi ha algú que vulgui fer alguna de les activitats i jocs que proposo. Jo m'ho he plantejat sobretot pels alumnes de 1r d'ESO i també la resta dels alumnes  que l'any vinent continuen amb la música.


Aquells que ho vulguin fer es trobaran amb: 

1- Vacances amb flauta: flauta fàcil amb ritmes estiuencs
2- Do, re, mi música bizi: una pàgina amb jocs musicals a El Txoco de los txikis i Cultura Musical on hi trobareu unes vaques a qui els agrada el jazz (aquestes activitats estan elaborades per Ana Huarte i Juanjo Ocón. Gracias por tan magnífica pàgina)
3- Ballar, Cantar, Gravar un vídeo, anar de Concerts,  anar al Cinema ... 

La meva intenció és utilitzar aquestes activitats per tornar a connectar neurones els primers dies de classe després de l'estiu. 

Recordeu que la imatge amb els gelats és interactiva i que hi ha moltes cosetes per veure i clicar

Un bon estiu a tots i divertiu-vos molt amb la música!