dimarts, 6 de maig del 2014

"Música Selvatge 2" 150.000 visites!!

Hem superat les 150.000 visites, una bona xifra per recordar i celebrar-ho tots plegats! 

Mai m'hauria pogut imaginar on sóc quan el desembre del 2009 la meva amiga MªRosa Sanahuja em va explicar per primera vegada què era un bloc i com es gestionava. Aquell bloc era Música Selvatge (cliqueu AQUÍ  per anar a la pàgina d'inici) i el vaig deixar enrere l'estiu del 2011 amb un Bones Vacances i un  Em canvio de casa





Amb Música Selvatge 2 hem viscut i estem vivint moments molt dolços (cliqueu a Premis i Reconeixements) i hem tingut un fillet, MusicAppSelvatges, que ja comença a caminar sol. Sembla que no li va malament perquè ja ha quedat finalista en la seva primera cursa.


Això dels blocs, però, és una carrera de llarg recorregut i cal un entrenament constant que en alguns moments, tot s'ha de dir, es fa feixuc i costa amunt. 

De moment, continuem endavant! 

GRÀCIES A TOTS PER SER-HI!




2 comentaris:

Unknown ha dit...

hola adelaida m'ha agradat molt.
que et milloris de la veu

Lara Armengol ha dit...

Felicitats per les 150.000 visites!! darrera del blog hi ha una gran feina i havia de tenir les seves recompenses!