dimarts, 25 de febrer del 2014

Cup song. Flauta i ORFF

http://musicaade.wix.com/cupsong
"When I amb gone" d'Anna Kendrick, més coneguda per la canço dels gots o "Cup song", és una cançó de la qual se n'han fet moltes versions i és ja una peça que no necessita presentació.  

A l'institut és una de les cançons que més acceptació ha tingut entre els alumnes de 2nESO. 

A conjunt instrumental l'hem treballat amb gots i ara, inspirant-me en totes les versions que he anat sentint, m'he decidit a fer una adaptació pel conjunt instrumental ORFF que tenim.  L'hem començat a tocar i de moment ens està funcionant molt bé. 

De ben segur que la tocarem al Concert de Primavera.


5 comentaris:

Mónica López ha dit...

M'encanta aquesta cançó i trobo que estarà molt bé per al concert de primavera:)

Arjar ha dit...

Sí, la veritat és que sí. M'agrada més el segon acompanyament, però.

Arjar ha dit...

Gràcies per publicar-ho, Adelaida. Va molt bé per a repassar. (he canviat de navegador i m'ha funcionat)

musicaade ha dit...

Buff! Me n'alegro Gerard.

Mar Torres ha dit...

Adelaida m'encanta aquesta canço, crec que és de les millors que hem tocat, pel concert de primavera crec que quedara molt bonica.