dimecres, 30 de març de 2016

Playing Punchcard per estudiar FLAUTA


Tots sabem (professors i alumnes) que una de les tasques que més costa és ESTUDIAR FLAUTA i el que encara costa més és SER CONSTANTS i PRACTICAR AL MENYS 3 o 4 DIES A LA SETMANA (amb 10 minuts n'hi ha prou). Un dia per una cosa i un altra dia per un altra, la majoria dels alumnes arriben a classe sense haver estudiat o havent estudiat molt poc.

Porto temps pensant en com motivar als alumnes per estudiar i l'altra dia buscant idees vaig trobar-ne una que em va semblar genial: els Printable Punchcard Bookmarks. M'ha semblat una bona idea per animar a estudiar flauta i  sobretot animar als alumnes de 1r d'ESO que estan una mica adormits.







He fet una versió de les cartolines i les he batejat amb el nom de Playing Punchcard. A mesura que aniran estudiant aniran foradant la cartolina i quan estiguin tots els números foradats les penjarem a la classe tal com hem fet amb altres treballs. 

De moment els ha agradat molt la idea i espero que encara els agradi més estudiar i anar fent forats!

Ja em direu com us va.



4 comentaris:

MUSICA FONT FREDA ha dit...

Hola bona nit!
M'ha agradat molt la idea, tant que si et sembla bé, la he incorporat a les fitxes de flauta que doo als meus alumnes de 4t a 6è de primària.
Al final de cada fitxa els he posat la teva adaptació del playing Punchard, però enlloc de fer forats, els he demanat que cada vegada que estudiin a casa la cançó marquin amb una creueta els números.
La idea els ha encantat ! A veure com funciona !
Judith Pijuan de www.femmusica.blogspot.com.es

musicaade ha dit...

Gracies Judith pel teu comentari. Fa temps que segueixo el teu treball i m'agrada el que fas. Ja saps, sempre buscant maneres de motivar l'estudi perquè no es faci tan feixuc.
Una abraçada!

MUSICA FONT FREDA ha dit...

Bona nit una altra vegada!
Avui t'escric per comentar-te que després d'un any utilitzant el teu recurs playing punchcard, t'he de dir que és un èxit. Als nens els agrada molt anar ratllant els números a mesura que estudien a casa. Tan que ells mateixos sense jo preguntar em diuen els que han fet :)
Et torno a agrair la idea!
Judith de musicafontfreda

musicaade ha dit...

No saps com me n'alegro!!! Jo l'he deixat d'utilitzar, perquè no acabava de funcionar. Potser és un recurs més de primària que no de secundària. Mira ... m'has animat a tornar-ho a intentar (ja, ja, ja ..)