dimecres, 15 d’abril del 2015

Un núvol blanc (LLUÍS LLACH). Per FLAUTA. Sant Jordi 2015

Senzillament se'n va la vida, i arriba
com un cabdell que el vent desfila, i fina.
Som actors a voltes,
espectadors a voltes,
senzillament i com si res, la vida ens dóna i pren paper.

...
 

Així només, em deixo que tu em deixis;
només així, et deixo que ara em deixis.
Jo tinc, per a tu, un niu en el meu arbre
i un núvol blanc, penjat d'alguna branca.
Molt blanca...


(Un núvol blanc, Lluís Llach)
Album: Maremar (1985)

http://musicaade.wix.com/unnuvolblanc


Com tots els anys, a l'institut ho celebrem amb una lectura de poemes i una mica de música. I com l'any passat amb Pais Petit, tornarem a tocar una adaptació d'una cançó de Lluís Llach: Un núvol blanc.  

Els alumnes de l'institut ja saben que sóc una fan del Cor Geriona (un cor que va actuar en la primera edició del concurs Oh Happy Day). Una de les cançons que van cantar en aquella ocasió va ser Un núvol blanc de Lluís Llach i des d'aquell dia em va quedar una assignatura pendent: fer una adaptació de la cançó per poder-la tocar amb els alumnes de l'institut.

http://www.xtec.cat/~xaltesa/artista.htm
Ara, aquesta cançó l'he pogut fer gràcies a la col·laboració amb el Xevi Altesa que és qui ha fet la magnífica base d'acompanyament que hi ha en el Wix. Quina meravella poder treballar d'aquesta manera!! Tot i que no ens coneixem ja ens hem convertit en un bon tàndem. Gràcies Xevi!

Us recomano KARAOKAT, la pàgina de versions de karaoke en català del Xevi on a més de trobar-hi Un núvol blancPaís Petit, també hi podreu trobar moltes altres bases per cantar en català música d'autors d'arreu.


3 comentaris:

Mar Arnau ha dit...

m'encanta aquest video! es genial la veu de les Geriona!

musicaade ha dit...

Jo també en sóc una fan. T'animes a tocar la cançó?

Mar Arnau ha dit...

i tant! ho vaig a intentar!