dimarts, 15 d’abril del 2014

iPad apps que també són Android

A l'hora de proposar activitats per fer amb dispositius mòbils, la dificultat més gran amb la que m'he trobat ha estat la de trobar aplicacions amb característiques similars i que ens permetin elaborar treballs amb igualtat de condicions. 
Malhauradament la balança es decanta més vegades a favor d'IOS que no pas d'Android i per això estic contenta d'haver trobat aquesta pàgina amb un bon nombre d'aplicacions per iPad que també hi són per Android. 
He fet una tria de les que m'han semblat que ens poden servir per fer treballs aquest últim més i mig de classe que ens queda. Ja veureu que la majoria són Apps Creatives que són les que ens permetran fer treballs amb imaginació i creativitat. També he tingut en compte que fossin gratuïtes, ja sabeu però que això pot canviar, així que és millor que us les descarregeu el més aviat possible.

He fet la presentació amb Thinglink, una app que just acaba de sortir per Android. Amb Thinglink podrem fer imatges interactives amb possiblitat de posar-hi enllaços de text, imatge i música. Només cal que cliqueu i ja us portarà a l'aplicació.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Em sembla genial aquest article, Adelaida. Hi ha molts alumnes com ara jo que disposem d'Android així que crec que aquestes aplicacions educat ives ens ajudaran molt.

Unknown ha dit...

Un article molt interessant ja que moltes vegades els autors del bloc que tenim Android no hem pogut fer treballs específics ja que les apps sol estaven per a Apple. Em serà molt útil aquesta pàgina.

Júlia Artigas ha dit...

Un article molt útil per les persones que no disposen d'Apple. Aquest no es el meu cas, pero si el de molts alumnes de les clases que els agradaria poguer publicar algun article al blog fet per ell mateix.

Unknown ha dit...

És genial que per fi tinguem més aplicacions per Android, que la majoria d'alumnes no tenim apple i gràcies a aquest article podrem fer treballs molt útils. Gràcies Adelaida.