dilluns, 6 de maig del 2013

Què és Popplet?

Amb l'objectiu de compartir recursos i experiències, aquest curs hem muntat un grup de treball amb uns quants professors de diverses àrees. Vaig fer una primera aportació ( Creem activitats digitals amb Educaplay) al grup de treball explicant tot el potencial d'activitats que ens ofereix la plataforma Educaplay .

Avui em torna a tocar a mi explicar una eina, Popplet, que també s'està convertint en un element imprescindible en les meves classes per diverses raons:
1. Em permet crear mapes conceptuals i presentacions que utilitzo en les meves clases
2. Permet als alumnes elaborar els seus propis treballs
3. És una eina que permet inserir imatges, vídeo i música i això és fonamental en l'àrea de música.
4. Permet integrar (en anglès embed) el Popplet en un bloc o qualsevol pàgina web.

1 comentari:

josep ha dit...

Gran veritat!, a 4t ens ha servit molt d'ajuda, i en el Popplet col·laboratiu,que ha quedat super bé, no ho haguesim pogut fer a mà.