dimecres, 10 d’abril del 2013

L'enquadrament en el cinema (3). Amb Instagram

Els treballs sobre l'enquadrament en el llenguatge cinematogràfic van arribant amb compte gotes, però van arribant. Sembla ser que aquests grups han optat també per l'aplicació anomenada Snapwidget, la qual cosa ens permet veure les fotos fetes amb Instagram directament des del bloc.

Quin viatge més xulo que vau fer! I quines dentetes que ens feu als que no hi vam anar!

Per saber quin nom rep cada pla entreu a cada un dels seus blocs i ho sabreu!

Podeu veure el treball fet per: Maria Coca, Maria Martí, Joan Milà, Neus Toledano i Ariadna Pomerol



 Aquí teniu el que han fet: Eugènia Cavallé, Judit Prats i Marta Pàmies


4 comentaris:

belen ha dit...

Les fotos són molt xules i molt ven fetes i m'han agradat moltes FELICITATS ho heu fet molt bé.

Roger Galve 2n C ha dit...

Trobo que es molt xulo i divertit jo ja tinc ganes de fer el viatge cap a Italia.

Patricia Martínez 2nC ha dit...

Uaaa! Que chulo! Tinc moltes ganes d'arribar a 4rt d'ESO per fer aquesta activitat tant divertida!

Mireia Fort 2n C ha dit...

M'ha semblat un treball molt interesant, tinc ganes d'arribar a 4t.