divendres, 1 de març del 2013

Un tastet del Barroc i del Classicisme amb Mixbits

Aprofitant que amb els alumnes de 3rC estem acabant aquests dos períodes el Barroc i el Classicisme  i que la web 2.0 ens ofereix grans possibilitats, farem una "playlist", és a dir una llista de reproducció, amb una eina molt interessant que es diu Mixbits. 

Podem traduir "bit" com a mossegadeta o tastet, així que farem un mix a base de petites mossagades de música d'aquests dos períodes

L'avantatge que té aquesta eina és que no cal registrar-se, així que només cal que seguiu les instruccions que us he posat en el document que hi ha a peu d'article. Ah, i a més el podeu compartir a Facebook!

Per provar l'eina jo n'he fet un (veureu que només és del Barroc) Us he de dir que m'ho he passat molt bé! 

Podeu anar al meu Mixbit clicant AQUÍ o a la imatge.



1 comentari:

Núria Mansergas ha dit...

Hola a tots, us recomanu aquesta eina de Mixbits que ens ha ensenyat la Adelaida, ja que la trobu molt interessant i útil. És molt senzilla d'utilitzar i no cal registrar-se. Pots fer-te les teves "playlists" i gaudir de la música!
Els meus companys i jo hem fet llistes de reproduccions del Barroc i del Classicisme molt interessants.
Bon cap de setmana a tots!:)