dijous, 26 de juny del 2014

II Jornades de Música a Lleida

El passat dia 7 de Juny van tenir lloc les II Jornades de Música a Lleida on vaig tenir el goig i l'honor de poder participar-hi fent un taller sobre "Noves tecnologies aplicades a l'educació musical". 

En aquestes Jornades, organitzades pel Seminari de Música del CRP del Segrià, a partir de diferents tallers com percussió corporal, músiques del món o cançó i dansa  entre d'altres, es va poder fer un petit tast de diferents aspectes relacionatas amb l'educació musical com a protagonista. 

Les Jornades van ser inaugurades pel violagambista Jordi Savall que va fer una conferència sobre "El poder de la música".

Em ve fer molta il·lusió poder conèixer el Ramón Llanes de l'INS Manuel de Montsuar (Lleida)  del bloc La música al Montsuar, amb qui feia temps que ens seguíem i coneixíem virtualment. També vaig poder conèixer i compartir experiències amb el Lluís Herrera de l'INS Ronda (Lleida) i amb la Cristina Mestre de l'Institut La Serra (de Mollerussa). Felicitar a tots ells i també a l'Hector Baena i a la Montse (una companya de l'aula de cant del Conservatori de Barcelona) per la magnífica organització de les Jornades i les ganes de fer arribar l'educació musical a tots els docents.

Gràcies a tots per la càlida acollida que em vau oferir. Em vau fer sentir com a casa :)